2008. december 26., péntek

Dunántúl Skate a TV-ben!

Történet:

Ma mint mindenhol általában rokonoknál voltunk karácsonykor. Este hazaértem, gondoltam megnézem a Dunántúl Skate karácsonyi üdvözlővideót hogy írtak e hozzá kommentet. És akkor kaptam az üzenetet hogy benne volt a tv-be este. Felmentem az RTL Klub oldalára ahol megtaláltam a hírt és a videót is. Megnéztem ,elmondtam a barátomnak aki a videót készítette és ő is szerepelt benne. Mind a ketten nagyon meg voltunk lepődve, és az elején el se tudtuk hinni.
Aztán már többen mondták hogy látták, ez nagyon jó dolog számomra. Megmondom az őszintét, soha nem gondoltam volna hogy beraknák a tv-be.. Csak arra gondoltam csinálni kéne ha már oldalt csináltunk meg minden. Még mindig nem nagyon tudom mit mondjak. Barátom Molnár "Ladd" Bálint se nagyon tudott mit mondani csak hogy "hát a kezem elzsibbat" :-) .
A hiradó videót megtekintheted itt: http://www.rtlhirek.hu/dock/videogallery/15:38636
Magát az üdvözlő videót itt: http://www.youtube.com/watch?v=i0Pod_jo6sg


Talán megkapom a videót:

Írtam az RTL Klubnak egy e-mailt miszerint köszönöm hogy betették a videót a TV-be és megkérdeztem nem küldenék el a videót hogy felrakjam az oldalra :) Hát remélem lesz belőle valami addig is nézzétek a videót. Én addig várok! :)

Továbbra is boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kíván a Dunántúl Skate!!!

Nincsenek megjegyzések: