2009. január 1., csütörtök

B.Ú.É.K. - Köszöntő/köszönetek

Hát nagyon még nem tudom hol kezdjem. Talán az elején...
Szeptemberbe mikor el akartam kezdeni ezt az oldalt, nem sok reményt fűztem ahhoz hogy ebből lesz valami. És végül lett. Gyarapodtak a látogatók az interjúk minden sokat dobott. A partnerek is sokat segítettek: Sima Skateboart, Mana Skateboart. Így aztán szerintem eredményesen zártuk le a 2008-as évet. Írni előbb azért nem tudtam mert szilveszteri buliba voltam. De már 3kor itthon voltam de akkor nem éreztem magam olyan ébernek hogy írjak... Inkább lefeküdtem és a fáradságomból felkelve most írom ezt a kis szöveget...

B.Ú.É.K. Köszönetek:

Nagyon szépen köszönöm:

Illés Dániel (Fejléc, honlap segíségek)
Proics Balázs (Ötletek)
Molnár Bálint (Ötletek, póló tervrajz stb..)
Simicz Áron (Ötletek, partnerség, interjú stb...)
Sándor Balázs (Interjú, segítségek)
Péczi Imre (Tricktipp videók, segítségek)
Vajk (deszkájáról egy kép, segítségek)
Fehér Attila (nemsoká elkészül az interjú)
Céh Tóth Máté (TV-ben a segítségek, egyéb..)
Vaczkó Balázs (segítségek..)
Králik Zsolt (ötletek, segítségek)
Tengerdi Gergő (Szintén ötletek segítségek)
Németh Gábor
Tigelmann Lívia
Id. Reizinger Tamás
Skateboarding.hu
Manaskateboards.hu
Simaskate.hu
PepperSkate.hu
És minden olyan embernek, barátnak aki segített és kihagytam..
És mindenki aki látogatta az oldalt!!

Kellemes ünnepeket, és sérülés mentes de deszkázásban dús boldog új évet kívánok midenkinek!

UI: A 2009-es évben is megpróbálom az oldalt minnél jobbá tenni.

Nincsenek megjegyzések: