2009. január 7., szerda

Dunántúl Skate lap avagy egy jó nap....

Üdv!

Nos... Most kicsit én is csodálkozok, hogy Dunántúl Skate lap?! Hát igen. Ugyebár a Sima Skateboart csinál egyedi lapot. Így aztán gondoltam csináltatok velük egy egyedi lapot amin a Dunántúl Skate póló tervrajz lessz.

Történet:

Nos hát beszéltem Áronnal hogy akkor csinálnának egy ilyen lapot?! Hát igen. Átküldtem a képet nekik, erről beszélgettünk sokat. Másnap (azaz MA 2009.01.07.) már hívott is hogy kész a lap és megy Mágocs (ott lakok) szomszéd városába Dombóvárra egy találkozóra. Hát megbeszéltük hogy áthozza nekem Mágocsra. Nagyon kedves volt. Vártam, tanultam gépeztem, elmentem mamámhoz... Aztán egyszer csak megcsörrent a telefon hogy merre kell menni Mágocsra. Az útbaigazítás után vártam a következő hívást. 10perc telt el és már hívott is Áron. Idézem: "Na hello itt vagyok a templomtéren egy giccses szökőkútnál"...stb. Nos odamentünk találkoztunk beszélgettünk persze megkaptam a lapot, vettem egy 7Réteget plussz egy Sima pólót.
Nos csináltunk közös képet is a blogra, aztán Áron elvégezte a folyóügyeit... Beszélgettünk tovább az oldalról meg a Simáról és a nyereményjátékról. Eljött az idő, Áronék mentek mivel volt még dolguk...
Így aztán én egy nagyon jó napot zárak ma magam mögött...
Nos, itt pár kép a lapról és Áronnal a közös képünk. (A fejem ne nézzétek mert kicsit gáz :D )

Közös:

Lapról:
Köszönök Áronnak és barátjának akik itt voltak! Kössz minden nagyon jól éreztem magam!! :):)
Jó blogolást, olvasást... Nagyon jó nap volt..nagy megtiszteltetés volt számomra..
Üdv

Nincsenek megjegyzések: